EMPLOYER BRAND VIDEO

Every single part counts at TVH

Als bedrijf schenkt TVH met de verkoop van reserveonderdelen machines een langer leven. Maar ook als werkgever telt voor hen every single part. Want niet alleen wat je kent, kunt en doet in je job speelt een rol. Ook wie je bent als mens. In deze video tonen we beide kanten op een speelse manier.

Video afspelen

Wat was de vraag?

De employer brand-experten van Insilencio creëerden met “every single part counts” voor TVH een gloednieuw werkgeversmerk. Voor de externe lancering wilden ze een employer brand-video met medewerkers. Geen 13-in-een-dozijn verhaal maar een aanstekelijke video die blijft plakken.

Ons antwoord

Cocreatie, daar houden we van. Samen met Insilencio bedachten we een verticaal TikTok concept. Daarin tonen we een hele reeks collega’s na elkaar. Eerst in hun vrije tijd, daarna in hun job. En alles op het ritme van een ware oorwurm. Be warned. Op social media werden korte teasers ingezet.

Op handen gedragen

Net als de hele campagne van Insilencio en Doorstep werd ook de video zeer goed onthaald. Door zowel de medewerkers als mensen uit de omgeving van TVH en op social media. Comments loofden de betrokkenheid van eigen medewerkers en de sterk menselijke insteek.

Wat namen we voor onze rekening?

Video concept

Samen met de creatives van Insilencio die ook het employer brand van TVH bedachten.

Video script

De vertaalslag van het concept. Op basis van de verzamelde input over jobs en vrijetijdsbestedingen van medewerkers.

Opname, regie en montage

Twee intensieve draaidagen onder het waakzame oog van Pinkie Cédric met 17 medewerkers in telkens een andere setting. Maar altijd met hetzelfde muziekje … 

Facts & figures

17

ambassadeurs

34

sets

2

draaidagen