Fashion show & zomerbar

Lidl lanceert linnen zomercollectie

Een modeshow met zomerbar regelen voor pers, influencers en klanten? Kunnen we. Met Véronique De Kock als gastvrouw en model. In het stijlvolle winkelpark Malinas in Mechelen, deze keer volledig in Ibiza vibes.

Wat was de vraag?

Lidl ging voor linnen deze zomer. Dat wilden ze met onze hulp en die van PR and influencer marketing agency Yapado aan de wereld laten weten. Een vraag waar we als trouwe partner absoluut geen neen tegen zeggen.

Video afspelen

Ons voorstel

Een modeshow in Ibiza vibes. Gehost door Véronique De Kock met influencers en Lidl-medewerkers op de catwalk. Gevolgd door een zomerbar met gezonde snacks en zoete guilty pleasures. Voor onder de stretchtent of parasols. Alles zeer instagrammable. De catwalk, het eten, de bar en natuurlijk ook de collectie zelf.

Wat namen we voor onze rekening?

Het concept en volledige uitwerking

Ibiza vibes. Van muziek tot signalisatie en aankleding. Voor catwalk, zomerbar en pashokjes.

Planning en boeking

Inclusief de briefing van hosts, modellen en de chef die met Lidl-producten creatief aan de slag ging.

Alles, van A tot Z

Alle productionele en praktische zaken, on stage en backstage. Zodat de mensen van Lidl zich konden focussen op de collectie zelf.

Facts & figures

60

influencers

250

meter catwalk

600

frambozen en ander lekkers