Home > Event producties > Lidl lanceert linnen zomercollectie
Een modeshow met zomerbar regelen voor pers, influencers en klanten? Kunnen we. Met Véronique De Kock als gastvrouw en model. In het stijlvolle winkelpark Malinas in Mechelen, deze keer volledig in Ibiza vibes.
Lidl ging voor linnen deze zomer. Dat wilden ze met onze hulp en die van PR and influencer marketing agency Yapado aan de wereld laten weten. Een vraag waar we als trouwe partner absoluut geen neen tegen zeggen.
Een modeshow in Ibiza vibes. Gehost door Véronique De Kock met influencers en Lidl-medewerkers op de catwalk. Gevolgd door een zomerbar met gezonde snacks en zoete guilty pleasures. Voor onder de stretchtent of parasols. Alles zeer instagrammable. De catwalk, het eten, de bar en natuurlijk ook de collectie zelf.
Ibiza vibes. Van muziek tot signalisatie en aankleding. Voor catwalk, zomerbar en pashokjes.
Inclusief de briefing van hosts, modellen en de chef die met Lidl-producten creatief aan de slag ging.
Alle productionele en praktische zaken, on stage en backstage. Zodat de mensen van Lidl zich konden focussen op de collectie zelf.
Overweeg je zelf ook om een collectie te lanceren of winkel te openen? Geef ons een seintje. We komen graag luisteren.
Wij creëren momenten die verrassen, raken, verbinden en net daarom bijblijven.