Home > Event producties > Brouwerij Haacht stelt nieuwe strategie voor
Brouwerij Haacht sloot voor één dag de deuren en trok met alle medewerkers naar de AED Studios in Lint. Daar kregen ze een helder beeld van de nieuwe strategie en schreven ze in een workshop mee aan actieplannen om die nieuwe strategie tot leven te brengen. Uiteraard was er ook tijd om te connecteren met elkaar, het glas te heffen en (bij) te praten.
Het management van Brouwerij Haacht had samen met de employer branding experts van Insilencio intensief gebouwd aan een nieuwe droom en strategie. “Together we brew happiness for everyone.” Nu was het tijd om dit intern te lanceren en alle medewerkers te inspireren en bij het verhaal te betrekken. Tegelijkertijd de ideale gelegenheid om collega’s te ontmoeten en te connecteren met elkaar.
Samen met Insilencio stelden we een evenement van één dag voor. Met een mix van persoonlijke en inspirerende speeches, een interactieve workshop met 400 mensen samen (!) en de kans om deze grote nieuwe stap samen te vieren. Een uniek voorstel want de brouwerij had in 125 jaar nog nooit één dag stilgelegen.
De directie was het niet gewend om haar ziel bloot te leggen voor een groot publiek. Daarom schreven de employer marketing experten van Insilencio de speeches en gaven ze coaching. Wij zorgden voor al de rest. Van de professionele voorbereiding, de sfeervolle aankleding tot de strakke planning en regie van het event zelf en al haar facetten.
Tevreden gezichten bij de directie en in het publiek. De persoonlijke toetsen tijdens de speeches en het betrekken van medewerkers zorgden voor een nieuw elan en goesting. Eén van de medewerkers die had besloten het bedrijf te verlaten, zei zelfs: “Had ik dit eerder geweten, ik was gebleven.”
Van de eerste meeting met de klant en Insilencio over het doel, tot de planning, het budget en het boeken van alle nodige partners en leveranciers.
Wat gebeurt wanneer? Hoe lang duurt ieder item? Hoe laten we honderden mensen vlot doorschuiven? Elke vraag werd beantwoord en op het moment zelf ook in goede banen geleid.
We vonden in de AED studio de perfecte locatie. Een grote, lege zaal met voldoende ruimte voor de verschillende activiteiten (plenaire sessies, lunch, workshop, party) die we indeelden in gezellige en sfeervolle zones.
Een shuttledienst voor alle 400 medewerkers uit de verschillende regio’s waar de klant aanwezig is. En tolkencabines voor de verschillende talen die gesproken worden binnen Brouwerij Haacht.
Elke medewerker kreeg een trui met de nieuwe droom en bewonderde de 24m wall of fame over de geschiedenis van de brouwerij.
Hoe breng je een brouwerij echt tot leven? Met een eye-catching bar in het midden van de zaal en levensgrote bierflessen op het podium. Uiteraard.
Overweeg je zelf ook een event om je medewerkers te inspireren en connecteren? Geef ons een seintje. We komen graag luisteren.
Wij creëren momenten die verrassen, raken, verbinden en net daarom bijblijven.